my children

ماه سوم بارداری

1394/1/17 10:4
نویسنده : آ.ی.د.ا
225 بازدید
اشتراک گذاری

18فروردین تا14اردیبهشت

امروزشنبه 22فروردین من تازه ازمطب دکتربرگشتم طبق معمول بهم اسیدفولیک وچندتاشیاف وویتامین داده بچمم تومانیتوردید گفت نه هفتشه(8 هفته و5 روزبه احتساب خودم) صحیح وسالم رشدشم خوبه. برا14 اردیبهشت وقت گرفتم که میشه هفته 12 انشالله

فقط نی نی دومیم نیستش نمیدونم چرا! یکم ناراحتم ساک خالیه وجنینی توش نیست اه ............... خدایابچمو به تومیسپارم هرچندبابایی دوست داشت شمادوتاپسرباشین ولی یدونم بدنیست جای شکردارهسکوت

واما من،دیروز باهمسری رفته بودیم خونه مامانم روزمامی بعدش اون کارداشت رفت کاراشوانجام بده بعدازظهراومددنبالم ناهارشو خوردوباهم برگشتیم الان خواهرام ومامان فک میکنن ما دوتاووروجک شیطون توراه داریم نگو یکیش به خودش زحمت نداده ........پاشم زنگ بزنم خودم بگم دیگه.

این چندروزه ازنفس تنگیام بهتون بگم که کشته منو دیگه اینکه دیروزاونقد آب انار خنک خوردم که شبش بالاآوردم روم به د ی و ا ر ، سردردبیشترمواقع دارم حالت تهوع معمولا از ساعت 2 ظهردارم که شب شدیدترمیشه دستشویی رفتنی میشم البته تا دیروز استفراغ نکرده بودم. بازم تواین 3 هفته باقی مونده ازماه سوم میام ازجیگره مامان میگم تابعدها بیام بخونم بگم یادش بخیر

28/1/1394جمعه صب زودپاشدم صبونه روآماده کردم باعجله بابایی روبیدارکردم که صبونمونو بخوریم و بریم،اونروزمن امتحان بانک تجارت داشتم عزیزه مامان دعاکن قبول شم الان توبه خدانزدیک ترازمایی.  اونروزنی نی مااولین امتحان زندگیشوداد امیدوارم همیشه توزندگیت موفق وسربلند باشی عزیزم همه بچه ها توام توش

اینروزاازاول رجب دارم سوره واقعه رومیخونم تا14همش میگن خوبه خلاصه که سپردمت دسته خدابیمه امام زمان شدی (به گفته مامانم) هرماه مبلغه بیمتو میزارم لای قرآن تاایشالله صحیح وسالم بیای بغل مامان وبابا

سلام مامانی بوس بوس بوس خیلی دوست داریم توعکست که خیلی شبیه بابایی هستی کاش اینطوری باشهچشمک15 اردیبهشت 12 هفته و1روز،من وبابایی رفتیم سونوگرافی NT ،مرکزتصویربرداری دکتربابالو ودکترباستانی، اونروزخیلی مشتاق دیدارت بودم وقتی رسیدیم اونجایهو استرسم گرفت نمیدونم بخاطرچی بود! ازساعت 4حدودا تا5/45 نشستیم منتظربودیم نوبتمون بشه اون وسطا بابایی رفت واسم تیتاب گرفت یکم گشنم شده بود وقتی نوبتمون شدرفتیم تو(البته ناگفته نماندکه سونوگرافی قبلی بهتربوداینجافقط اسم ورسم داشت وازمنشی مطب دکترم آدرسشوگرفته بودم)

زیادازقیافه دکتره خوشم نیومدولی خوب اطلاعاتش خوب بودمانیتوربزرگ هم نداشت واجازه فیلمبرداری هم ندادبه بابا، حالاازکوچولوی نازم بگم همین که دستگاهو روشکمم گذاشت زودی حرکت کردی دست وپازدی برگشتی همه دستوپاهای بلوریتو دیدیم ،برگشتی پشتت کاملاستون فقراتت معلوم بود چوخ دیشلملیدینبوس

بعددکتریکم دستگاهشوتکون داد اومدی درازکشیدی  صدای قلبتوبرامون گذاشت چه تالاپ تولوپی میکردهمه چیزت نرماله نرمال بودتو نامبروانه منی عزیزم،قدت 52.34mm و nt=1.2  واسه خودت پهلوونی شدی قربونت برم من

اینم ازسه ماهه اول برامون دعاکنید

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فرخنده
23 فروردین 94 7:37
آيدا جونم نگران نباش دكترت راست گفته اون ساك خاليت خود به خود دفع ميشه يعني تا چند وقت خونريزي داري نگران نشو در مورد جنسيت هم فعلا زود هست كه نظر بدم ولي از اونجايي كه انار ميخوري اگه به طبابت قديمي برگرديم ميگند پسره حالا تا چه حد صحت داره خدا ميدونه
مامان نفیسه
25 فروردین 94 11:34
سلام عزیزم ایشاله بسلامتی نینی خوشکلتو در بغل بگیری عزیزم من خاطراتم رو هفته به هفته در وبلاگ دخترم ثبت کردم و تمام و حس و حالم رو نوشتم میتونید همه رو بخونید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my children می باشد