my children

ماه پنجم بارداری

1394/3/27 12:25
نویسنده : آ.ی.د.ا
165 بازدید
اشتراک گذاری

20خرداد_18 تیر

خونواده بابااینا تازه یکم خردادفهمیدن که توقراره بیای همشون خیلی خوشحال شدن درواقع تونوه هفتم آجانی، نوه اول خونواده منمحبت

مامان جون طرفه باباییت فوت شده منم ندیده بودمش .قراره 2تا بابابزرگ داشته باشی یه مامان بزرگ توام که گل سرسبدهردوخونواده خواهی شدفدات بشه مامانی. عزیزم اون روزپنجشنبه 21خردادرفتیم بامامان لحاف تشکتو سفارش دادیم 460تومن شدقراره بعدماه مبارک رمضون بریم تحویل بگیریم .24 خرداد(17هفته و6روز) من وبابایی رفتیم سونوگرافی دی خیلی توتبریز معروفه کارشم حرف نداره ساعت به 2یه ربع مونده رفتیم آقای دکترهمین که دستگاهشوگذاشت گفت پسرهبوس یه پسمله نازوشیطونniniweblog.com

همه چیزتوبررسی کردگفت سالمی ان شالله همه بچه هاسالم وسلامت بیان بغله خونوادشون توام همینطور

هرروزچندبارفیلم سونوگرافیتو میبینم دلم برات تنگ میشه کاش الان توبغلم بودی بوست میکردم پسره خوشگلم

niniweblog.com

چهارم تیرماه بودکه مهمونیه افطارعموی بابایی دعوت بودیم توتالارهمه فامیل بودن فک کنم فهمیدن که من یه کوچولو توراه دارم این روزا دست وپاهام ورم میکنه دیگه نمیتونم حلقه دستم کنم کفشامم تنگ میشن برام اشکالی نداره فقط براتومشکلی پیش نیادوالا اینا طبیعیه وگذرا

94/4/16(21 هفته و1روز) فردا21ماه رمضون-تاالان برانی نی مون ست شیشه شیرخریدیم ازنی نی پوپک بعدشم دنبال تخت شیم. واما مامان جون برات کلی وسایل گرفته لباس وکاپشن وحوله وپتو، کفش، لحاف وتشک......    البته این روزای روزه داری وشب های قدر نخریدیمشون قبلا گرفته بودیم  که عکساشودراولین فرصت میزارم برات البته هنوزکامل نشدنniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my children می باشد