my children

ماه چهارم بارداری

1394/3/2 20:42
نویسنده : آ.ی.د.ا
131 بازدید
اشتراک گذاری

21اردیبهشت _19خرداد

سلام جیگرمامان ،من وبابایی هنوزنمیدونیم پسری یادخترولی همینجوریشم عاشقتیم عکس سونوگرافیتوواسه خاله هات فرستادم همش قربون صدقت میرن الهی ی ی چقدخوشگل افتادی مامان جون

امروز 2 خردادولادت حضرت ابوالفضل العباس بودوتوام 14 هفته و5روزت بودمحبت

ازچندروزپیش شکمم دردمیکردمیگرفت ول میکردراستش امشب یه خوابم دیدم که بعدابرات تعریف میکنم به باباگفتم امروزمیخوام یه سونوگرافی بدم ببینم مشکلی واسه تو پیش نیومده بخاطردردهای وقت وبی وقت زیرشکمم، خلاصه رفتیم سونوگرافی *******همه چی نرماله******* قلبت 148باردردقیقه ffl=16mm BPD=25mmموقعیتتم قدامیه خیالم راحت شد . امادکترهرکاری کردنتونست بفهمه پسری یادختر یجوری خوابیده بودی باسنت بالاسرت پایین پاهاتم توی بدنت کرده بودی، مامان جون این چه مدل خوابیدنه من که کلی حالم گرفته شد،نه تکونی نه چیزی پشتتم کردی به ما معلوم نیست کی میفهمیم اسمت چیه. البته دوتااسمه دختروپسرونه انتخاب کردیم ولی بازم من دلم میخواست زودتربدونم کدومشیبوس

تواین مدت جون جون برات جلیقه کانفایی بافته رنگش سبزه خیلی بامزه است حدودا14 خرداد(پنجشنبه) رفته بودم خونه مامان اینا وسایلاتوآوردم خونه خودمون، کلی برات خریدکردن البته چون نمیدونستیم آقاپسری یا دخترخانومی رنگاشون به هردومیخوره.... عکساشووقت کنم میزارم تو وب ...........وبالاخره سه سنبه 19 خردادشدومن وقت دکترداشتم برام آزمایش وسونوگرافی نوشت (غربالگری دوم) وقرص pregnacare صدای قلبتم گذاشت شنیدیم بعدشم گفت زایمان میفته 27 آبان ان شالله

راستش صدای قلبت تو سونوی سلامت اولت مثه چیزی بودکه توی آب ضربه بزنی این یکی رومتوجه نشدم متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my children می باشد